Juldanssen osv.

Det finns ingen bättre känsla än när man vet att man går upp för sista gången på några veckor, sen att jullovet inte är längre än 2 veckor (?) är så klart en nackdel.
Jaja, gick upp i morse och gjorde mig iordning, stack till skolan med Ebba & kollade på Julcabarén, AHAHAHAH, vi måste ha dem ballaste lärarna genom tiderna, att lärarna står och dansar till "Jul med Mange" i fula lucia linnen slår väl allt, eller?
Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv åt lärarna.
Haha, sen va det några elever som också gjorde lite "föreställningar", dem va också ganska roliga!
Sen va det dags för juldans & SHIT va slut jag va.
HAAH, men roligt va det ;).
Kommer sakna Park något otroligt mycket och bara tanken på att detta va sista "julavslutningen" få mig att bli depppig :(
Usch, får helt enkelt se till att göra vårterminen BÄST.
Nu blir det att plocka i ordning lite och sen ta det lungt..eller nåt?
Kan försöka fixa lite viedos sedan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0