Kan hostmedecin verkligen vara gott?

Konstig rubruk.. men vi har en hostmedecin här hemma som faktikst är helt okej.. Den är till och med ASGOD.
Haha, kanske beror på att den smakar lakris & jag ÄLSKAR lakris?
Har ingen aning, men den är goooood iaf!
Sen har vi en annan - Cocillana, som man seriöst spyr av, USCHFYOCHBLÄ, den är inte god och jag verkligen haatar den. Tyvärr så är det ju den jag måste ta just nu.. dessutom så är det morfin i, så jag blir helt efterbliiven och trött av den, höhö.

Påtal om medecin.. Kommer ihåg när jag va liten och "gick på pencillin och jag tyckte det va så FRUKTANSVÄRT äckligt, så när mamma hade gett mig lite, slängde jag iväg flaksan och spydde. Haha, äckligt!

J
aja, nu ska jag krypa ner i sängen och soova, imon blir det skola (y)


Där har vi ju den goda hostmedecinen :D


& dääär har vi den äckliga.

Känner att jag verkligen borde sova då jag bloggar om hostmedecin?

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0