Mina konstiga tankar.

Som jag skrev i förra inlägget så kunde jag skriva ner lite konstiga tankar jag har osv. Så här kommer nååågra av dem.

1 - Jag kan absolut inte byta om när min webb på datan är riktad mot mig för att jag tror att någon filmar mig när jag springer runt i bh och trosor och letar efter något.
2. Jag verkligen avskyr att åka buss ENSAM med bara busschaffören, för jag får för mig att han är peddo och ska köra in i en skog eller något.. jag menar, vad gör jag då?
3. När jag sitter på toan i skolan, på resturanger, i affärer eller någon annanstans så tror jag alltid att det sitter kameror inbygga i väggarna, som inte syns men som är riktade mot toan och ser mig när jag kissar?
PANIK.SE -> Likadant med omklädningsrum i affärer, hatar att testa kläder då det typ står att omklädningsrummen är bevakade och att alla stöld polisanmäls eller va det nu står, lixom.. BEVAKADE HUUUR?!

Ja, har en MASSA andra tankar & då menar jag verkligen en massa.. men kommer inte på något mer just nu ;o
Men ni fick ju 3 & en halv iaf, ihih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0