najsbaajs.

Idaaaaag så va det Lucia i skolan och det gick mycket bättre än vad jag trodde.
Igår när vi övade, va det seriöst KAOS.. typ ingen kunde låtarna & ah.. trodde ingen skulle sjunga idag.
Men så va det inte, alla sjöng och det gick bra :)
Hihi, hade lite panik i morse bara, då det va en stor fet brun fäck på mitt lucialinne ;o
Eller jag strök det, så blev det en brunfläck, hähä.
Men tog lite Vanish och plötsligt va det borta! :D
Vanish - Lite på rosa, förväl till fläckar, höhö.

Malin följde med mig hem, kollade på Johan Falk - Den tredje vågen, ASNICE.
Sen åkte vi och kollade tapeter, vilket vi tydligen skulle göra idag?!
Så har nästan bestämmt mig, thiihihi.


JAja, pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0