Pluggat & tagit en liten promenad med eebbbbaaaaa.

För det första - Dra åt helvete va KALLT det är ute!

Har varit extremt duktig idag känner jag.
1. Åt en redig frukost.
2. Gick upp i tid, vilket betyder att jag slapp stressa och glömde ingenting.
3. Gick på "mattetimmen" efter skolan, till halv FEM!
4. Åt en kiwi, banan & en clementin när jag kom hem från skolan. + 2 mackor & lite nyponsoppa.. fick dock tvina ner mackan. Va inte så hungrig, men kännde för att få i mig massa vitaminer och saker.. kanske mår lite bättre imon då, hoppas på det.
5. Va ute och gick. Hade mössa, vantar & halsduk.

Imon eller ikväll blir det att klippa till luggen, så jag kan börja använda mössa, hiihhi!

Pöööööösss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0