Rolig dag idaaag!

Idag blev det skolan, najs!
Cyklade med Natta & det första jag gjorde när jag kom utanför dörren va att ramla i dem två trappstegen vi har... LYCKAT.
Hela förmiddagen besökte vi gymnasiet & en linje som vi valt.
Jag, Becca, Malin hade valt Samhälle & det ångrar jag inte!
Hade så sjukt kul! ;o
Först gick vi igenom lite vad Samhällsprogrammet va för något & va det innebär, sen blev vi uppdelade i grupper och fick nyhetsartiklar som vi skulle jobba lite med.
Vi skulle komma på en idé om en film runt nyheten vi fick & sen skulle vi filma det hela.
Hahaah, vi fick om sociala medier & hur mycket det påverkade skolan och så.
Så vi intervjuade några elever, en lärare, visade hur man ex. kunde använda Fb osv.
Riktigt kul var det och det va minst lika kul att sedan kolla på klippet och alla andras med såklart.
MEN VÅRAN VA BÄST. Hähä.
Sen va det mat & sedan idrott. Men eftersom att jag varit sjuk, så va jag inte med, så jag, Frida, Pierre och Lindh gick till Netto och sen tillbaka.
Sen va det en dryyyg svenskalektion och sen gick jag på studiestödet och gjorde mitt prov om naturresurser osv.
Skönt att ha det gjort, nu blir det att råplugga fysik. -.-

Förlåt för låångt inlägg, men jaja.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0