Ska jag köra en sånär eller? Isf börjar jag idag :)

Dag 1 - En presentation om mig själv
Dag 2 - Mina bästa vänner
Dag 3- En bild som alltid får mig att skratta
Dag 4 - Mina favoritböcker
Dag 5 - En bild från när jag var liten
Dag 6 - Det bästa som hänt mig.
Dag 7 - Något jag längtar efter
Dag 8 - Min familj
Dag 9 - Tre saker som finns i mitt rum
Dag 10 - Mina favoritfilmer
Dag 11 - Före och efterbild på mig osminkad & sminkad.
Dag 12 - Mina favoritdagar om året
Dag 13 - En nytagen bild på mig själv
Dag 14 - 10 knasiga sanningar om mig själv
Dag 15 - 2 saker jag inte kan klara mig utan
Dag 16 - Alla bloggar jag läser
Dag 17 - Något jag saknar
Dag 18 - En film jag kan se om och om igen utan att tröttna
Dag 19 - En sak jag gör dagligen
Dag 20 - En bild jag tagit själv och blivit stolt över
Dag 21 - En bild på mig som liten
Dag 22 - Mina fobier
Dag 23 - En bild som betyder väldigt mycket
Dag 24 - Några låtar som får mig att gråta
Dag 25 - 3 saker jag skulle göra om jag fick en miljon kr.
Dag 26 - Något jag är beroende av
Dag 27 - En bild på en lustig tid i mitt liv
Dag 28 - Det läskigaste som hänt mig
Dag 29 - En plats jag vill besöka
Dag 30 - SURPRICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0