Trodde aldrig jag skulle säga detta...

.. men vart är snön?
Den kan gärna komma nu ;o
jag menar, snön kan va mysig ibland, om det inte är värsta snöstormen eller flera meter snö, men det ska va lagaom - så man kan åka skidor & PULKA! :D
haha´& sen är det lite mysigare med snö än plusgrader i december, right?
Och en sak till, kommer snön jättesent, kanske den stallar allt förlänge?
Till juni eller nåt?
Nejdå, men typ.. förlänge iaf ;o
USCH, KOM NU DÅ!


Jaja, när jag vaknade i morse, ville jag inte gå upp, ville bara ligga kvar och soomna om. Det va så otroligt varmt under täcket så jag ångrar att jag gick upp ;(

Haha, gulligt ju.

Hemkunskaps prov i konsumentkunskap idag - DÖDA MIG.
Hihi, men jag kan faktiskt det mesta :D

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0