Ut och gå med mamma.

Har precis tjuvstatart och ätit lite julmat med familjen (a)
Jättegott & hur gott som helst!
Snart blir det nog att gå ut och gå med mamma & sedan vet jag inte?
Jo, äta glassen såklart, mysa framför Tv.n osv!
Älskar julen, så himla mysigt & dessutom så är det nästan enda gången på året som det är folk ute på Mönsterås gator, HAHA.
Men det kunde dock ha varit lite mer snö ute.. eller iaf någon snö!
Visst, jag älskar väl inte snön sådär jättemycket.. men det måste ju va snö på julafton & nyår, hallå lixom?
Jaja, puss! :D ♥




JUST DET!
ÄR SUPERDUPERGLAD NU, för mamma sa att alla bilder, videos, musik och filmer på min externa hårddisk har klarat sig!! :D
Fattar ni va det betyder?
Mitt liv är räddat!!!
SÅ sjukt mycket minnen som den innehåller, shit... skulle ha dött om inget skulle finnas kvar.
Problemet är bara att jag har för mig att det va runt 7000 filer på den innan & nu är det 16000, hahah.. lite dubletter och annat skit kanske?!
Jaja, hellre det än inga alls ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0