Dag 1 , dag 2 osv..

Jag har bestämmt mig, nu kör jag "dag 1 , dag 2" osv...
Då har jag något att skriva om, det blir lite intressantare och då får ni ju även veta lite om mig (:
Har valt ut 10 stycken "dagar" .. än så länge ;) så tycker jag att det är roligt, fortsätter jag nog ;p
Nu har jag även en dator, så nu så! :D
Och börjar med att pressentera mig själv.. så det får bli dag 1 då.

Jag heter då Amanda, eller Amanda Levina Olsson om jag ska vara exakt. Jag föddes den 17 augusti 1996 och är ju då 14 år.
Jag bor i Mönsterås och gör väl som alla andra på dagarna.. går i skolan.
Efter skolan brukar jag vara med kompisar, plugga, va vid datan osv..  Jag har ett super socialt liv så alla vet ;)
Vad ska man skriva mer ;s ?
Jag älskar djur.. men har tyvärr inget själv, eftersom att mamma och pappa är allergiska.. men jag själv eller min bror är inte det, så jag har tjatat på mamma och pappa men näe.. har inte lyckats.
Hm.. min bästa kompis är Becca som jag skule kunna göra allt för men även alla andra underbara personer som jag skulle göra allt för.
Utan vänner är jag ingen, skulle aldrig klara av att inte ha några vänner, eftersom att dem är en del av mig och jag älskar dem mest. Men även mina föräldrar. ♥ och bror , även om han går mig på nerverna hela tiden -.-'

Om jag skulle beskriva mig själv... Så är jag en ganska sprallig tjej, som är sjukt stirrig och när jag har besämmt något, ska det ske på driekten. Jag är en person som inte gör allt till 100%.. utan nöjer mig med att det är "halvbra" eller så.. typ min dåliga egenskap, sen att jag älskar att reta folk (a).. men det började jag mest göra när jag blev med Becca, inte taskigt.. men om någon ber en sluta, så fortsätter man bara för att göra den irriterad, men det händer mest på brosan xd, och becca (a)..
Ja, det va nog allt.... eller vänta.
Jag gillar även att fotografera, är inte så värst bra på, men ja, har det mest som intresse och det är inget jag ska göra i framtiden eller så.
Och när vi ändå kom in på framtiden.. så kan jag ju säga att jag vill bli inredare, mäklare, kock eller något så.
Älskar att inreda så spelar ofta sims.. eller kan man kalla det att man spelar när man gör familjen sen inreder deras hus sen byter familj och gör samma sak (a)? .. ja det kan man (:


Det var allt.

Puss, ♥
p.s , gör även en ny kategori för dethär ;). d.s

Har varit blond , (som om alla inte visste det typ) :


Men är nu brunett, (som om alla inte visste det heller ) :


Ska man skriva favorit program också eller ? har ingen aning.
Men isf.. så är det Idol, fångarna på fottert, robinsson .. eller något matprogram.. även familjen annorlunda bara för att jag älskar barn och tycker dem är skit gulliga och hur charmiga som hellst , aw :')
Jag gillar inte let's dance.. jag tycker det är ganska drygt.. men jag kollar på det ibland xd.

så.. nu ska jag kolla på antingen "på spåret" ..  eller "let's dance". för det är bättre än det andra ;)

Puss, ♥

Kommentarer
Postat av: Ponnybrudarna



Hejsan!

Nu är våran nya blogg igång. Kolla gärna in den och se vad du tycker:)

Kram Michelle & Fanny <3

2011-01-21 @ 20:46:11
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0