Dag 2.

Ja, en plats jag saknar...
hm?.. TURKIET, LÄTT!
Drömmer mig dit minst en gång om dagen och tänker hur underbart det var. Det var första gången jag flög och det var så härligt ;o
Det där pirret i magen när man åkte upp i luften, när man åkte in i en luftgrop och landningen såklart, det som var minst härligt var väl att jag fick lock för öronen xd .
Jag saknar allt som ar med Turkiet att göra.
Saknar att alla sprang fram till en och bara "tjena kompis, kompis, KOMPIS!!!!!!!!!!" .. frågade om man kunde äta här även fast klockan bara va 10 halv 11 och man va tvungen att säga "jaja, vi kommer sen" , fast man hittade en bättre resurang lite senare.
Saknar det härliga vattnet.
Saknar värmen.
Saknar dem som jobbade på hotellet. Dem va så härliga och man fick alltid ett gott morgonskratt xd.
Saknar att vakna på morgonen gå ner och bada direkt.
Saknar den luften som va där.
Saknar kännslan att gå ut ur planet och det kommer som en varmt våg över en och sveper med en lixom. Det va så skönt.
Saknar helt enkelt allt.
Vi va med om så mycket där.
Vi åkte båt med någon från Turkiska maffian, det är faktiskt sant? :o
Badade i lite mer än 1 meters vågor.
Och allt.. åååh, så underbart.
Detta är nog min favorit bild från Turkiet :

Men ser så härligt det är (a)
Papps sa att det var en "pripps blå" reklam xd
Maffian :

Andledningen till att vi åkte med honom va att vi blev erbjudna att åka ut och kolla på stora sköldpaddor, men det var av en annan man.
Mannen på bilden va hans kusin och han berättade att han hade suttit i fängelse många år osv.. men jag blev livärdd när maffians kusin kom fram till mig och sa att jag var vacker, hade fina ögon osv xd

dem på hotellet:


dem va så roliga ;D

nu ska jag göra mig klar och sedan gå till becca, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0