Dag 3 - min bästavän.

Min bästa vän heter, som troligtvis alla vet, Isabelle Rebecca Beatrice Karlsson. Hon är min bästa vän och henne gör jag verkligen allt för. Jag älskar henne mest och allt med henne är underbart.
Hennes humor, hennes humör, hennes sätt att va på, hennes miner som jag kan skratta åt i minuter, hennes sätt att trösta en på, hennes sett att uttrycka sig i.
Hon är ärlig och rak, står alltid för sina årsiker och det jag älskar mest med henne ; att hon är super snäll mot mig och får mig att måbra.
Vi har haft både med och motgångar, men vi har alltid klarat dem tillsammans. För tillsammans är vi starka.
Vi har sjukt roligt ihop, skrattar typ hela tiden. Vi gör nog inte redigt sånt som männiksor i vår ålder brukar (a), men vi är oss själva och med henne kan jag dampa ut ordentligt.
Vi gör sjuka vidoes, tar sjuka bilder men även roliga, normala och udda, skrattar så vi gråter, lagar mat och äter den tills vi spyr.
Ja... hon är den jag aldrig skulle byta ut mot pengar, guld eller något annat. (skulle ju såklart inte göra det med någon anna heller....)
Vi är mest hela tiden, eller i skolan är vi hela tiden och på fritiden är vi okcså.
Ja, det va nog det om henne.

Jag älskar dig Isabelle Rebecca Beatrice Karlsson. ♥






bilderna har ni sett :)


aw , gulliga :') vi är annorlunda och det står vi för! :D

Kommentarer
Postat av: bööögögööh

ääääääääääääälskling, aww...

Så du valde mig ! ;'D

jag blir rörd... usch..

Gumman... jag älskar dig..

Skulle aldrig byta ut dig heller.

Vetdu................

Du är fan det bäästa som hänt mig, du och jag har allt.. vi behöver egentligen inga pojkfnask till killar... vi har ju redan allt... eller iaf varandra...

Och alla bilder, awwww :')))

Jag tycker att vi ska göra fler musikvideos...

JAG FICK ÅKA TILL BÖÖÖÖDA!! ;o



S-tälje på spooortlovet eller ? ;D<3333333333333333333333333333333333333333333333333333333

DU ÄR ALLT JAG BEHÖVER GUMMAN, ÄLSKAR DIG MEST.!

2011-01-23 @ 21:16:50
URL: http://rebeccaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0