Dag 6- mina rädslor

Dag 6 redan då..

Hm, mina största rädslor är att förlora mina närmaste, så det bara är jag ensam kvar.
Sen är jag lite rädd för själva livet.
Man vet ju egentligen inte hur man kommer dö, ibland tänker jag "om 10 år sitter jag på ett cafe (ett exempel bara) , sen slår mig tanken att jag kanske inte lever om 10 år?
Jag kanske ha blivigt påkörd, mördad, ramlat nerfrån ett träd och brutit nacken?
Varje dag är ju en upplevelse och man vet ju inte hur mycket man kan utmana ödet innan det är försent, om ni förstår hur jag menar ? (:
Jag vet inte, sen är jag väl rädd för att förlora min bästa, BÄSTA kompisar.. och bli helt ensam.

Sen har jag ju indre rädslor, som ex... jag HATAR småkryp , uuuussscccchhhaaa! :(


Är väl rädd för ganska mycket, men aa, detta va väl det mesta (:

Puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0