Förlåt, förlåt, förlåt.

Förlåt för sjukt dålig uppdatarering -.-'
men torsdagar blir det inte så mycket, först skola till halv 3 , sen konfan ;).
Sen läxer inpå det.

Dag 7 - mina syskon är det iaf nu.

Jag har en bror som heter Adam , fyllde 11 år 13 Januari och är en riktig skithög.
okej... han är bäst och jag älskar han sjukt mycket men han är min lilla skitunge. Eller stor kanske det blir.
Han går mig på nerverna dagarna ut, från morgon till kväll så mamma och pappa blir lätt irriterade (a).
Syskonkärlek på hööööööööög nivå (yyyy).
Hm.. några likheter har vi, båda är blonda, blåa ögon och en speciellt likhet vi har.... är att vi alltid vill få våran egna vilja igenom. Han brukr vinna, eftersom att jag ger mig efter 10 minuter av tjafs, då sättar jag mig vid datan ist.
Sen är det bäst att ge sig, annars skiter sig allt, men det gör det ändå efter ett tag.

Ja.. min bror är tuffast, snyggast, starkast, bäst ... enligt sig själv.
Jag skulle mer säga att han är starkast, hårdhäntast (?) och jag älskar honom såklart.
även om det kanske inte märks hela tiden (a).

Han är väl en sån som ÄLSKAR att komma in på mitt rum och störa mig, när jag gör läxor, är med kompisar eller så, då blir jag skit irriterad.
Haha, aja.

Lite bilder på oss:






aw :').. kommer ihåg när vi va minder och sov över med varandra (a).
VI sov skavfötter i sängen, men det slutade alltid med att Adam gick inte till sig för att vi bråkade om täcket.
Eller alla gånger du har sovit i min säng när jag har varit borta.

Älskardig, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0