Dag 4- mina föräldrar.

Min mamma heter Jessica.
Och hon jobbar i Oskarshamn , sjukhuset där för tillfället. Något projekt, där hon fotograferar anställda inom kommunen och ger dem kort eller något ;s , men jobbar egentligen i Kalmar på urologen.
Jag kan prata med min mamma om allt, mellan himmel och jord och jag älskar henne. Hon finns alltid där och hon märker om jag är ledsen och då frågar hon alltid, även om jag inte vill säga direkt, så ger hon sig inte, hon frågar alltid tills hon får svar.


Min pappa heter Thomas.
Och han jobbar i Oskarshamn han med, på Scania, eller lite överallt där faktiskt ;s Scania, Vinga osv.
Vet egentligen inte vad han gör.. men a.
Jag pratar inte med pappa om precis allt.. men mamma brukar säga till honom om saker.. så då frågar han oftast, så tillslut vet han allt, bara att mamma började prata om det, sen började han fråga mer osv, ni fattar ;)?

Mina föäldrar är gifta sedan några år tillbaka, men dem var väl varit förlovade i nästan 20 år, så förstog egentligen inte varför det dröjde så ;s.

Alla säger att jag är lik min pappa.. men jag tycker inte jag är lik någon , eller jo.. pappa lite på sättet, att jag kan bli tjurig för ingenting och om något inte funkar .. blir jag förbannad.
Både han och jag har inget tålamord vill säga.


Jag älskar dem mest och jag skulle göra allt för dem, som om jag inte skulle göra allt för alla ? ;s
men jag älskar dem mest och dem skulle jag verkligen göra allt för. ♥


 
    finaste mamma och adam i Turkiet 

 finaste pappa och adam.


älskarer, ♥



Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade dotter :-)) Tack för de fina orden, det värmer! Känns skönt att veta att du tycker om att jag "lägger mig i", fast det inte verkar så ibland. Älskar dig också såååå mycket!

Kram

2011-01-25 @ 08:15:14
Postat av: Ebba

Hehe, det låter lite kul vi bilderna :p

Finaste mamma.... och adam

Finaste pappa.... och adam ;p

Hehe, var bara tvungen att kommentera ;) <3

2011-02-23 @ 17:59:24
URL: http://fotboollsflickaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0