10 Saker ni inte visste om mig.

Har läääänge funderat på 10 saker som jag skulle kunna skriva ut på bloggen, som ni inte visste om mig.
Men shiit, det är skitsvårt att komma på 10 saker.. så det kan bli mindre, men ska försöka att få det till 10.
Okej, nu kör vi.

1. Jag slickar alltid på den böjda sidan när jag äter Pringels.
2. Jag hatar skräck filmer men älskar dem på samma gång.
3. Jag är jäääävligt höjdrädd och nästan rädd för allt, men vill även testa nya saker, även om det är på höga höjder.
4. Jag hatar SNIGLAR, är det något djur jag verkligen skulle vilja utrota, så är det dem.
Usch, fy och blä.. vad finns dem ens för? Det enda dem gör är ju att kleta ner med sitt äckliga slem och att förstöra. Så när jag ser eller råkla cykla över en, skriker jag som en galning och om jag håller på att kliva på den, hoppar jag runt som en känguru.
5. Jag är ingen kvällsmänniska och har sjukt lätt för att somna vilket är en stor NACKDEL.
6. Jag har mobilen med mig överallt om jag så ska till Kalmar eller bara gå på Toa.
7. Jag biter på naglarna , men har nästan slutat.
8. Jag skrattar åt ALLT, då menar jag allt och jag hatar mitt skratt otroligt mycket.
9. Jag blir lättirriterad, speciellt om djur/människor plågas osv.
10. SKA KOMMA PÅ EN JÄTTEBRA, SOM INGEN VET OM MIG...... hm, jag hatar att bada där det är många människor. Okej.. dem enda som vet varför är typ.. Malin och Becca , men ah, dem ska också bli dem enda ;).

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha xD

Sniglar Sniglar Sniglar Sniglar Sniglar och återigen Sniglar xD

Ditt skratt är skitgulligt! jag menar det verkligen! :)

♥♥♥♥♥

2011-07-07 @ 21:51:21
URL: http://maliinpetersson.blogg.se/
Postat av: Din Rebecca :) <3

ååh bebiiis!

Jag vet redan allt detdär om dig, vi tänker lika dant jue! :D



Jag kommer ALDRIg prata med någon annan om det :) lovar! <3

2011-07-07 @ 22:04:10
URL: http://rebeccaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0