Ehehe?


Ehehehe, skrev från mobilen.... syns det :(?
Älskardigmed ♥


Okej, har inte uppdaterat på flera dagar och ja, det finns andledningar till det, ganska många faktiskt.

1. När jag har mobilen, skiter jag i att sätta på datan eftersom att jag kan kolla allt i/på/med.
2.Jag har inte haft på datan på flera dagar.
3. Har haft sjuuukt kul dem här dagarna, och levt livet.

Ja, ni fattar :)?
Tror verkligen inte att det kommer bli bättre uppdatering i sommar, om det ska vara sånt här väder.

Så, vad har jag gjort?
Jo, jag har varit med Becca , Natta, Malin, Maja, Oskar, Micke, Alexander och en gång Joel och Manne..
Har haft roligt och skrattat ihjäl mig ;o
-"tuggar du en skalbagge eller?"
AHAHA, ah..

Oknö dagen idag då... både rolig och tråkig.
Satt typ hela dagen med Alexander, Oskar, Pierre, Victor, Joel, Victor, Jonte, Malin, Becka och ibland Tim.
AHAHA, redigt go'a personer.
Beccaa va sjukt.. segt, men bättre att du är frisk imon baby.
Ja, vi hade "kottkrig" , alltså kastade vi kottar på varandra.
Kan säga att.... Killarna körde HÅRT , dem sköt mig i huvudet , på benen, armarna och AAJJJJJJ. Jag träffade NÄSTAN dem .. äger på att kasta kottar, eller..?
Vi badade och både Jonte och Alexander knuffade i mig, FU.
Alexander kastade bort en pinne som låg i vägen för han, den ställde sig rakt upp.. Vilken jag märkte att den hade gjort när jag kände hur den redigt satt sig i hälen, AJ.. kul att jag inte kan använda skor nudå.
Fuck.
Alla bara skrattade åt mig?
Ännu mer Fu.

Aja har haft kul och ska snart ner och äta.


LÅNG INLÄGG, STACKARS ER.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, du kommer att få en länkning när det är lite fler som har kommenterat det lovar jag =)<3

Jaa vi ska vara snart, det lovar jag oxå! <3

2011-06-20 @ 11:10:45
URL: http://maliinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0