Shit :o

Skulle ha uppdaterat igår, men hade fullt upp ;o.
Va på stranden hela dagen efter skolan med Malin och Becca. Vi pluggade och badade satan ;o
Fick lite färg iaf.
Idag , hade vi No- prov / läxförhör och det gick galant!
Hehe, sen ah, matte - oförberett .. 15/20 , sådär.. och sen stack jag till skolsyster, hsr lindat ihop två fingrar, eftersom att min kära broder, sparkade på ett finger i Söndags och jag fortfarande inte kan böja det helt.. :(.
Just nu har jag slingast håret ljusare, vill egentligen ha bort all färg.. men ah, det tar sin tid.
Frisörskan sa att man sklle slinga fårn utväxten och utåt, men när håret och allt vart tårt, så blev det SKITFULT!
Så sitter i med lite blonderingsmedel nu till, på utväxten så det ska jämna ut sig.
Hih, bilder kommer nog sen, från igår :)
Puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0