Goooooddd morrgoon. ♥

Hejjjsan.
Just nu sitter jag i Beccas säng och typ.. kollar på massa bilder ?
och funderar... på om jag ska skaffa fb :s.
Egentligen hatar jag det, vet inte varför.. hatar det bara, men alla har det så känner mig såå efterbliven om inte jag har det xd.. men jag tror jag ska skaffa det (y)

Vi hade sjukt kul igår.. somnade vid två.. jag va slut.. becca var väl inte så trött... men ja, vi somnade då iaf.
Har tagit massa bilder och dampat.
Vid ett kommer mamma och hämtar mig .. mormor har kalas så vi ska dit sen ska jag nog vara med becca igen.. elller jag ska det.
Hon ville göra om i sitt rum, och jag som är proffs... ska självklart hjälpa henne (yyyyy) (aaa) (egoooo)
älskardigbästa.





Awww... bbby dååååå ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0