MOBILFAN!

Nu är jag vääääldigt arg.
Min mobil har lagt av.
Den har varit lite cp i några dagar, lixom.. ibland har den stängs av och alla sms har försvunnit och även alla mina ord i ordlistan osv..
Men idag så stängdes den av helt , den bara la av.
och det går att trycka på den, då lyser den upp och sen händer inget mer.
Tur att mamma ska till Kalmar imon så hon kan lämna in den :).
+ att jag har min gamla , k800i.
Den funkar iaf.. eller.. den är ganska bra, lie seg bara.
Hm, har börjat hata Sony Ericssons mobilder nu , dem går bara sönder -.-'
Men aja, ska ner och ta mig något att äta sen blir det att kolla på tv :)
Prata med mamma om skona med, hon verkar inte sett dem.. trots att jag bad henne kolla :s

Ha en bra kväll , för det ska jag ha ;):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0