Stackars mig...

Känner att det inte har varti min dag.. igen ;s?
Hade gympa på morgonen och ja.. jag och min onda fot gav sig inte och skulle vara med.
Så ja, stafett typ.. det vad 4 lag och det va 4 banor och tre av lagen skulle springa dem en och en och det fjärde laget skulle springa och slänga bollar i en låda typ och när dem bollarna va slut... va tiden slut. ONÖDIG FAKTA.
Alltså så skulle man springa mycket.. så jag sprang både hit och dit.
Så tillslut fick jag ondare i foten, sträckte mig i benet, fick håll och hade ont i nacken.
Sen när jag kom hem.. hade pappa bett mig och Adam (som för övrigt inte gjorde så mýcket eftersom att han.. inte kunde -.-) att slipa elermentet och fick ont i armen av att dra den upp och ner.

Så jag vet att imon.. lär jag ha träningsverk i benen , armarna och ont i foten :(.
Aja... det sätter sig ju bara i några dagar.

Puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0