ÄlskarDigMinFina. ♥











Älskar dig honey.
Du finns alltid, du förstår när ingen annan förstår.
Du är helt fucking underbar och gaaaaaaaah, jag älskar dig mest. ♥
Vi har alltid galet roligt ihop, skrattar så vi gråter, kissar ner oss.. Vi har galet roligt ihop, vi är galna.
Som ni märkt?
Vi rammlar och gör så att huvudet börjar blöda, vi eller du tappar din dator på mig -.- , hm.. massa saker. Som är VI.
När jag är med dig , då är jag den galna, blonda, knäppa och otrolig spralliga Amanda.
Som orkar (TRO DET ELLER INTE) springa flera mil. Ehehe, kanske överdrev lite, men ni fattar.
Får sån överskotts energi.
Alla dina miner, dit tillgjorda "prat" , allt sjukt som kommer ur din mun, får mig att bli galen.
Jag skrattar verkligen tills tårarna rinner, eller vattnet i munnen sprutar åt alla möjliga håll.
Du är underbar gumman och du ska INTE ända på dig för någon.
Du är perfekt och du föddes till den person du är nu.
Ända inte på dig för någon, för då är du inte den person jag älskar.
Alla minnen, är oslagbara. Inget slår dem. INGET, INGET, INGEEEEEEEEEEEEEEEET!
Dem kommer jag bära med mig i resten av mitt liv, och fler blir det väl?

Inget särar på oss, vi blir bara starkare, tightare och sååååååååå mycket bättre. 

Älskar dig syster.
Texten är inte den bästa.. vet inte varför jag skrev den... har skirigt allt 10 gånger förut (a)?
Men man kan aldrig sluta påminna dig om hur underbar du är.

Och du?..
Har du pratat med din pappa om biljetten ;)?

Thihih.

Älskardigmestunderbaraperson.

10 över imon? Hehehehe, ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecc <3<33<3<33<3<3<33<3<3

2011-05-17 @ 20:22:41
URL: http://rebeccaakarlssoon.blogg.se/
Postat av: DIN SNOPP OCH ENERGI.<3<33<3<33<3<3<33<3<3

Lilllaaaa puuh, jag älskar dig med!!!!!

Pappii ska fixa biljetten.. och texten.. den är underbar!!!

duärunderbar, lilla lillaaaa stora lilla stora syster... jag älskar dina texter, dem är alltid fina / underbara.

bilderna... fina....

Det är sant, du kan få sånhär leeeeeeskig skottsenergi iblaand....

SNOOOOPPPPP<3333333333333333

älskar dig underbara person..

kuken är..... ?????????

2011-05-17 @ 20:31:45
URL: http://rebeccaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0