ehehe.

Tjoo.

Vad tyckte ni om eurovision igår då :)?
Själv tycker jag faktiskt att det gick bra.
jag menar, han hade den bästa plaseringen sedan 1975 eller va dem sa?
Han är ju även ung .. + att låten inte va den bästa. Jag tycker den är bra, men inget som jag lyssnar på 24/7.
Men iaf, jag tyckte somsagt att han gjorde det awesome.
Det som var lite synd va att han inte fick smälla alla glasrutor eller dem nivet?
Men ah, azerbajdzjan vann, men tyckte att han gjorde det bra för att va så ung. Och han ledde ju ett bra tag också. Awesome. ♥.

Det som gör mig mest irriterad är att det va svenskar som hade gjort Azerbajdzjans låt -.-
Tyckte dem sa det iaf.. om en svensk hade sjungit, hade vi vunnit då ?

Aja, kolla http://randomcheyerna.blogg.se för mer information om kvällen xD.. men gå ner lite på sidan ;)

MEN,  ÄR INTE HOS GAMMELMORMOR OCH GAMMELMORFAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0