Gårdagen.

Ska berätta lite om gårdagen då.
Vi vaknade halv 9.
Malin klippte min lugg , blev nöjd, MEN. Jag är ovann och varje gång jag går upp, POFF , så blåser den upp.
Så ja, brukar alltid ångra mig men aja, det växer ju ut + att malin och jag är kvitt.

Sen drog vi till bussstationen och mötte Ansley och Linus, gick till nynäs och mötte Becca.
Drog tillbaka till hamnen och gungade på gungan och sedan stack vi hem till Becca, satt i deras finrum och bara snackade, lyssnade på musik.
Mysigt.

Vid halv elva stack vi hem till Malin, becca och jag blandade dipp  och åt det med chips, Becca drog hem vid kvarti i 1 så jag och Malin deckade på dirren.
Vaknade halv 12 idag, såååå jävla skönt .

Idagblir det att vara med Malin och Becca ,tror jag?
malin och jag ska iaf dra till ip vid två och kolla på Adams match, sen drar vi nog hem till Malin igen..tror jag. Eller mig... eller becca.


Ha't bra, puss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0