Plocka iordning.

Tjo bloggen.
Ska plocka iordning nu på rummet.... sen blir det teatersaken i skolan , tror jag? Ska riinga Beccabaaabe sen.

Men iaf, va i Kalmar igår, med Malin och Becca.
Malin köpte / fick en systemkamera, liteeee avundsjuk nudå.
Men ah, köpte 3 tröjor och linnen.
Kan visa sen, kommer även outfit och facelook då.

Har ni tur så kanske det kommer upp en video sen på RandomBloggen, sen igår då vi va på Ikea.
Becca och jag blev som småbarn och lekte med alla leksaker där.
Aweseome, men eftersom att jag har min gamla mobil , som inte känns igen i datan, kan jag inte lägga över bilderna, men ah... vi får väl se ;).
Kan länka randombloggen sen om hon lägger in dem.


♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0