vafan :s?

Varför syns nte inläggen jag skriver för :o
cp.
Skrev ett vid 6 och jag kan inte se det, kan ni?

Aja, iaf.

När vi va på lägret, körde vi någon brännboll med ett cykeldäck.
Dvs , att ´man skulle fånga däcket på olika sätt och fick du olika poäng, fattar ni?
Ett sett va tillexpempel att "dyka" (få däcket att åka ner till marken och kroppen skulle vara i däcket)
Lina sa innan att man kunde få rivstår lite överallt, men det sket jag i TILLS jag märkte att mina armar va fyllda med rosa sträck -.-
+ att när jag skulle "dyka"  i den, rev den upp skin vid mitt öga och jag rammlade på Frida..

Så ja.. detta går jag runt med just nu :







Gulliga sminkrester.

 <- rivstår vid handen och blåmärke -.-


På andra och sista bilden, drar jag inte i skinnet för att ni ska se bättre, annars gör jag det...
men iaf.
Ont gör det :o så fort jag gnuggar mig i ögat så AJAJAJAJA...


Lek/spela aldrig det i linne :( Ett tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0