Asså.. vafan har jag gjort?

Ibland bara hatar man sig själv & precis det gör jag just nu.

Fick ju en data i sommras & när man går in på start så står det ju "dokument, bilder, musik" osv men överst så står det ju va man har "döpt datan till" & på min står det Amanda.
Trycker man där det står Amanda, kommer man in på "bilder, filmer, musik, kontakter, favoriter" osv.. MEN det har jag råkat ta bort?
För alla dem sakerna, låg också på stället där jag har mina bilder?
Så tog jag bort sakerna från stället vid bilderna & då försvann dem på "Amanda" sidan med.. (jag återställde allt, så det fanns kvar sen)

FATTAR NI?

Ah & sen gjorde jag nått.... & nu är allt försvunnet?
Har bara nått skit på engelska kvar och jag vet verkligen inte vad jag ska göra för att få tillbaka skiten.
BALLAR -.-

Nån som vet vad jag ska göra?
& nu kan ni ta och kommentera med.


Såhär ser det ut :


Ungefär såhär ska det se ut:



Fandå, min klumpeduns :(


HJÄLP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0