Blä.

Städar rummet nu, sen blir det kanske att va med Becca.

btw, en sak jag tänkte på..
i vår klass har vi typ "drop in" när lektionerna börjar.
Haha, vissa sitter utanför lektionen 565 miljader år innan den börjar, vissa kommer i tid & andra kommer 5-20 min försent.
Vissa kommer tysta, vissa kommer skrikandes, skrattandes eller bara vill ha uppmärksamhet.
Ganska så irriterande när det kommmer nån som inte kan sätta sig på sin plats utan att va tyst, utan bara MÅSTE prata och skrika innan, snacka om att koncentrationen förstörs! :o
Jätte irriterande :(

HAHA, ja.. en sak jag irriterar mig ganska så mycket på eller inte bara jag.. ungefär hela klassen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0