....

Gissa vad jag ska skriva om nu :D?
Dem som gissade på gårdagen, har rätt - hahah-

När vi kom hem från tandläkaren stack vi ut typ direkt & köpte chips... bbq chips och dem va ASSTARKA!!! så vi körde tävling vem som kunde äta felst.. jag vann med ett chips (a) Sen brann det i munnen :(
Sen smsade Micha Oliver & Fredde och bad dem komma till församlingshemmet & när dem kom ville dem dra till Konsum - Där Oskar, Totto, Kalle, Felix, Berra & några fler va?
Så vi gick dit..... & det första Felix sa "du verkar frysa Amanda" OCH JA, det gjorde jag :(
Och är förklyld.. hööh, så hade mössa, vinterjacka, vantar och halsduk (a)
Kännde mig som värsta Michelingubben typ.
HÖHÄ, sen drog vi vidare till hamnen där Victor, Oscar, Anton & några fler va.. Men vi hängde mest med Oliver och dem andra.
Följde med Felix ut på "e22-an" (inte den rediga utan bara vid klt) med cyklen och höll på att flyga av när han gjorde nått.. hehe.
Aja, idag blirre att städa osv.. Både Micha & Becca har dissat mig för S-tälje & S-holm. TACK DET VÄRMDE. ;*

PUUUUUSSS!

Kommentarer
Postat av: beccccaaaa

VSGLOL!!!!!! looove you.



btw.. har du inga andra kompisar, eller är du bara forever alone utan mig? ♥ hähä.

2011-11-01 @ 12:13:04
URL: http://rebeccaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0