Haha, 007.

Nu blirre James Bond..
Pappa bad mig ladda ner nån sån film & snäll som jag är - gör jag såklart det (a)
Fett skönt att va hemma ikväll, mår inte alls bra :o
Svettas och fryser varannan gång, hostar 24/7, täppt i näsan & asSEG.
Jobbigt.se
klagar.se
Men det ska man när man är sjuk ;).

HAHA, aja.. nu blirre film & mys med familjen.


p.s..... kör ni förbi ett grönt hus och en altan som ser ut såhär just nu:


Så vet ni vart jag bor.
Gullig bil, vet.
Gullig plats att ställa den gulliga bilen på, NEJ?!
Sjukt pinsamt, speciellt när folk vet att jag bor där, HÄHÄ.
Sa att pappa inte fick ställa den där .... men han lyssnade inte.
Va blir nästa sak?
Julgransbelysning på den eller?!
OLSSONS NYA JULGRAN, typ.

Jaja, lika bra att den får stå där.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0