Klar med 2 saker att göra idag :o

Nu är jag klar med att rensa & städa min garderob & plocka iordning på mitt rum så nu är det bara dem två sista delarna kvar, hähä.
*duktig chey*

Känner mig jättesnäll, fick ihop en stor påse med gammla kläder & en lite minde kasse, ska be mamma lägga dem på såntdär ställe så det skickas iväg till andra länder, nivet?
Det är allt ifrån jeans och tröjor till klänningar & linnen.


& så hittade jag min tröja när jag städade! :D *happyface!!!*
skitig lins, men skitsamma.


& en gammal tavla.. kanske ska sätta upp den igen? ;)


lite gulligt att ha den över sängen, visst?

hehe, puss! :*

Kommentarer
Postat av: ullis :)

Hahah söt tavla ;) ♥

2011-11-28 @ 08:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0