Mot Kalmääääh

Nu drar jag och heeela familjen till Kalmar, ska till massa olika skolor - Gymnasiemässa.
Niice.

Igår så stack jag och Micha till Solhem & det va massa där.
Carro, Jessica, Manne, Dea, Zacke, Oskar, Svante, Felix, Anton, Ferre, Zerpe, Emanuel, Tobbe, Herman, Martin, Felix G ooooosssssssvvvvvvv, men vi va med alla dem som står till och med första Felix.
HÄHÄ, fast.. mest va vi med Svante och Felix, vi satt i en soffa och trängdes och Svante spelade Wordfued på min mobil & Micha spelade nått annat spel på Felix, hähä.
Men vi pratade också såååklart (y')
Drog hem runt 11 och somnade runt halv 12?
Gick upp vid 8 och snart ska vi ta den nya ASSNYGGA bilen och åka mot Kalmar.
DEN ÄR FAKTISKT ASFIN.
ENGLIGT MIG, hihi.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0