Turkiet.



Har inte alls många bilder denna gånen.. blev inte att jag tog några då jag tog massa förra gången och vi va på samma ställe igen....
så ah, detta är typ dem enda bilderna jag har, men mamma och pappa har ju också lite bilder.

SÄGER BARA EN SAK, ta mig tillbaka.

När man är utomlands, eller iaf jag.. då längtar man hem, efter typ.. 3.dje dagen är man trött på värmen och vill hem igen.
Man tar vara på dagarna alldels för dåligt för när man kommer hem igen & har varit hemma i nån månad.. VILL MAN BARA EN SAK - komma tillbaka.
Saknar allt så otroligt mycket :o
Hotell personalen som varje dag sa "Hej amanda" ahha, naw!
Dem sa duperduper gulliga och vet ni va det roliga är?
Att första dan man kommer dit, så skriker alla "tjena kompis, bra priser, äta nu?", "tjeeena kompis, äta mat?", "tjena kompis.. kompis.. KOMPISSSS!!!!!!" , ni fattar.. men när man börjat bli brun, typ... iggar dem en totalt? HAH, det är lite kul faktiskt..
Men ah, har som sagt inte så många bilder.

HIHI, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0