Världens bästa Karlsson.

Varnar er redan innan, nu kommer ett otroligt lång inlägg, med bilder på slutet & det är mest till min Fru, så ni andra behöver inte läsa om ni inte vill eller orkar.. men kolla gärna bilderna! :D


För det första - Jag älskar dig.
Mer än va du tror & mer än vad ord kan beskriva.
Du gör mina sekunder, mina minuter, mina timmar, mina dagar, mina veckor, mina månader och mina år helt fucking underbara.
Utan dig är mitt liv otroligt tråkigt, helt dött, det händer INGENTING när jag inte har kontakt med dig, det har jag märkt nu när jag varit sjuk, haha, du ger mitt liv en mening.
Med dig kan jag va mig själv- Galen, Knäpp, Klantig (utan skämmas), Skratta tills jag spyr och du vet hur jag är när vi är.
Det värsta jag vet är när du är ledsen, när jag märker att du är ledsen & ingen annan gör det.
Jag märker det alltid, även när du säger att du mår bra.
Bakom ditt fejkade léende ser jag dina tårar.
Jag hör på ditt skratt när du inte skrattar fullt ut, att det ligger något ivägen typ.
Ser bakom dina "glada" ögon att dem är sorgsna egentligen, hör och ser bakom ditt spralliga och energifyllda humör att du vill gråta såfort du får tillfälle.
Men en sak ska du veta och det hoppas jag att du redan vet - Vill du gråta, vet du vem som tröstar dig, håller om dig & alltid är på din sida oavsett vad - Jag (a)
Vad som än händer och va du än kommer hitta på för "hyss" finns jag alltid vid dinn sida, kommer säkert bli riktigt arg och besviken på dig om du gör något våldigt, väldigt dåligt, men kommer ändå förlåta dig och va vid din sida, för det är det man har vänner till.
Alla dem gångerna du har funnits vid min sida, tröstat mig när jag varit ledsen, fått mig att inse saker jag själva aldrig skulle insett.. Nä, vet inte hur jag nånsin skulle tacka dig för det. Kommer aldrig kunna det , men jag kan försöka va lika underbar som du är och alltid kommer att vara, om jag lyckas är en annan sak men du förstår hur jag menar, eller hur City Trosa?
Du är personen som lyser upp min dag och mår jag dåligt räcker det med att kolla på dig så får jag genast ett léende på mina läppar, du har alltid svar på mina frågor, oavsett vilka frågorna är.. HAHA, ibland är dem lite galna.. men för det mesta har du svar på dem, du hjälper mina problem och finns alltid vid min sida, du låter mig gråta i din famn & såklart har vi också våra PMS dagar, men våra problem försvinner som du sa... lika snabbt som en droppe i vatten, lätt som en plätt. Tror aldrig vi har bråkat eller varit arga på varandra i mer än ett par timmar?
För jag klarar inte av va arg på dig, då är jag inte hel.

Kommer ihåg när vi träffade varandra första gången, på fotbollen då vi va "kramiskompisar". Kommer också ihåg när vi va första gången och gjorde gardiner till eran lekstuga, HAHA.. lyckat.. har ni kvar dem?
Då visste vi inte att vi skulle bli bästa vänner, gå igenom massa dåliga, roliga, tråkiga, spännande, farliga & otroligt korkade saker tillsammans.
Men nu.. nu gör vi och går igenom ALLT tillsammans  - skrattar - gråter - är besvikna, ledsna, arga, förbannade, förvirrade - vi lever livet - vi retar andra (a) - vi klarar alla andra och bevisar vilka SUPERKVINNOR vi är - TILLSAMMANS.
Vi är som en person, en otroligt stark person fast vi ät två, thihih!
Våra korkade och otroligt blonda idéer, våra konstiga planer och dem krokiga vägarna vi väljer att gå.
Vi "snavar" oss själva ed våra konsita val & beslut, men whatever?
Fan va tråkigt livet skulle va om vi valde rätt väg och rätt beslut hela tiden.
Lite fel blir det & det får man leva med.
Sen gör vi ju det tillsammans, så det spelar ingen roll hur mycket och hur lätt vi trasslar in oss, för lika lätt traslar vi ut oss igen, jag menar.. det är ju oss jag pratar om.

Alla tycker säkert vi är konstiga, omogna, löjliga, random osv, men vet ni?
Skulle inte för en miljard byta ut mitt liv med nån annans.
Vi har roligt & lever livet.
Vi har kul & skrattar hela tiden.
Vi dricker inte & har SJUKT KUL UTAN.
& det bästa är att vi kan vakna upp dagen efter vi har varit ute med massa otroligt underbara människor UTAN en förjävlig huvudvärk, utan att behöva fråga mig själv "vad hände igår", behöva slippa fråga mina kompisar "jag gjorde inget igår va?" osv.
Det är as skönt.
Man kan ha kul ändå & det är ganska omoget att bli as full när man är 14/15 enligt mig. HIHI.
ELLER HUUUUUUUR BECCA?

Men Becca, va det än är, så vet du vart jag bor och att du alltid är välkommen, du vet att vi kan mötas vi bibblan och prata, du vet hur snabb jag är på att svara dig på sms och du vet att du kan ringa när du vill!
Så tveka inte om det är nått, hör av dig så ska vi lösa det tillsammans.

TRE ORD.
TRETTON BOKSTÄVER.
ÅTTA KONSONANTER.
4 VOKALER.
EN MENING
&
EN BETYDELSE

JAG ÄLSKAR DIG.







Josse fick också va med (a) SAKNAR.






Aja, nu ska jag sluta skriva en bibel och packa ner min data *snyft*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0