2011 - 10 - 10

*EN IRRITERAD AMANDA SKRIVER NU, FÖR ALLT JAG SKREV INNAN FÖRSVANN -.-*

Förlåt för dålig uppdatering, men jag varnade er + att jag skrev ett par inlägg på morgonen har jag för mig!
Va som sagt med Becca igår och ja.. vi satt vid vårat place - bibblan.
Nä, men det va trevligt och vi bad Oskar komma, sååå han kom.
Sen efter en timme eller nått så stack vi hem till Becca.
Drack varm oboy ♥♥♥♥
Vid 8 eller nått va jag hemma :D

Idag är det prao, vilket jag inte är såååååååååååååååååååååååååå tackad på.
SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR nervös, kanske mer.. och åh,vill inte :(
Är sjuk, säger vi.

Ska iaf göra mig klar nu, uppdaterar innan jag åker eller när jag kommer hem ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0