Åh, dö!

Asså gud.
Ibland drömmer jag mig bort, till min egen lilla värld.
Där jag hade alla klädaffärers kläder, alla mobiltelefoner och kunde byta efter "känslan" eller "stilen" , ha 10000 datorer av olika slag. Ha ett stort drömhus och en biiigbiiig pool!
Ha massa med skor och ändå, trots allt detta.. kunna äta på lyxresturang varje dag!
Hur chill låter det inte?!
Åh, gud.. ta mig dit.
Men det är ju som sagt i mina drömmar.........

Så blev lite AVIS på min moder när hon berättade att hon inte ska köpa en iphone längre - utan ist en XPERIA ARC?!!??!? Hur avis blir man inte?!


MEN EN SAK JAG FUNDERAR PÅ , IPHONE 4 KOSTAR 6795 ,- MEDANS XPERIA ARC "BARA" KOSTAR 3895 ,-
& DÅ ÄR XPERIAN BÄTTRE ÄN IPHONEN, EX. så väger den mindre, har med megapixlar, bättre zoom, bättre batteritid & är TUNNARE?!
Så varför skiljer det 2900? Är det bara märket appel som gör skillnad eller vad?
Så mamma, du gör ett bra val. Men ett ännu bättre val, hade ju enligt mig varit att köpa den till mig istället!



VS



+ att xperian är sjukt mycket snyggare och har en grym snygg form.

1-0 till Sony Ericsson.


Vad tycker ni mina kära läsare som har ökat 20 pers/dag?
Visa vilka ni är och kommentera vad nu tycker!

Kommentarer
Postat av: Jag kan köpa din mammas gamla tuch?! :d

ajaj, skrev på fel ställe... men det är Becca, hejhej :D <3

2011-10-12 @ 07:22:07
URL: http://rebeccaakarlssoon.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lilla hjärtat.....nu är det så här, att du får köpa vilken telefon du vill, OM och NÄR du skaffar tex ett sommarjobb eller "ströjobb" lite då och då, och sedan sparar de pengar du tjänar ;))

Becca: det kan vi säkert lösa ;) men jag kan nog inte köpa någon ny telefon ännu ;( men jag säger till när jag bytt!



Kram, kram till er båda ;)

2011-10-12 @ 08:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0