Åh, fyfan!

Har letat efter denna video nu i säkert 45 min?
& När jag har sökt så hade det kommit upp en video i varje sökning typ, men jag har inte kollat den för jag hade varit 100% på att det inte va den eftersom att den lilla bilden man såg va ett par fötter?
Så när jag hittade den på en annan sida och såg att den va 4.04 sek lång och den med fötterna var 4.05 så kollade jag och det va det den?!
Retsamt, men här är den iaf!
Alla borde seriöst kolla på den & har ni sett den innan - kolla igen bara för att den är bra och visar otroligt bra vad som kan hända i trafiken.
Va på gymnasiet idag och lyssnade på en som föreläste om just detta, såg en annan film då och den va också väldigt bra!



Såhär såg det ut och jag fattade inte va fötterna hade med trafiken att göra? aja, det är denna iaf.

Hoppas ni kollar!

Kommentarer
Postat av: Maliin

okej, kan du skriva vilken? menar att du typ ska skriva andra på första bilden eller ngt ;) ♥

2011-10-19 @ 19:24:40
URL: http://maliinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0