AHAH, pinsamt!

Idag på engelskan så skulle man tydligen ha muntlig redovisning av massa jobb och "skit" & den fick vi i tisdags då jag inte va där, så fick inprovisera lite, men iaf.. mer om det sen.
Hon började med killarna och då satt vi utanför 2041 & typ.. skrattade, pratade och dampade satan.. vi, eller iaf jag märkte inte att dörren till ett gymnasiumklassrum va öppet så jag tänkte in så mycket på det förens jag såg en skugga bakom dörren & fötter under dörren, sen rätt som det va så kom det en ihop knycklad lapp från "dörren" ?
Tror det va nån slags planering och det stog inget på den? Så vi började skratta och jag tog en penna och skrev "gå på dejt? ja, nej eller kanske?" med rutor framför.. men ingen av oss vågade lämna den, så vi knackade på och sprang där ifrån, men dem hade tydligen låst -.- (när vi sedan slutade så låg lappen kvar)
Aja, sen va det vår tur och AHAHAHAHA, sjukt roligt va det!
Annikas ögon rann för att hon skrattat så mycket . höhö!
Vi äger på att visa med kroppen  när vi inte vet vilket ord vi ska ha eller inte kan det på svenska och det blev endel påhittade ord, mycket rörelser & mins sagt... konsiga meningar... HÖHÖ.
Aja, skulle bara säga det.. utvecklingssamtal ikväll, blääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0