AHAHHAHAHAHAH! lite del av dagen.

Att gå på två olika bussar och tro att man är på samma, är nog det smaaaartaste man kan göra.. Eller hur baby?
Tur att båda gick till Kalmar iaf !

Sådär såg en av mina status uppdateringar idag ut, ja? Lite konstigt men så va det.. ni kan läsa mer om vad som hände HÄR.

Men så skulle jag skriva våran konversation just då - så här kommer den!

Becca - Vart är du :) ? <3
Amanda - (skickar samtidigt som jag får Beccas) - Vafan? Du va ju inte där? Bussen körde förbi :s <3
Becca - Jag är redan på en buss ? :s <3
Amanda - WTF?! Då tog du inte samma. Såg att det va en buss framför oss och jag tänke "hoppas hon inte går på den" , är i bussen bakom :s <3
Becca - Haha, Okej.. vilket fail! <3
Amanda - Men eftersom att vi är precis bakom er så kan du ju vänta vid stationen ;) <3
Becca - Ja, visst :D <3
Amanda - Men vadå.. går din buss igenom Ålem? Eller är ni på e22.an? :o <3
Becca - Ah :) trore (a) <3
 
Lite senare....

Becca - Det stog Kalmar på min buss va? <3
Amanda - Kollade du inte ;o? Inte vet jag, är ju i bussen bakom xD <3
Becca - Panik.se :o <3
Amanda - AHAHAHA, vart är ni nu då? <3
Becca - Vet inte.. hehe. <3
Amanda - Men ååååh, ska jag ringa mamma och fråga? <3
Becca - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, är visst i Kalmar :o <3
Amanda - AHAHAHAHAH, vafan Becca? xD <3
Becca - Hehe, berättar mer sen <3

Lite pinsamt att jag började gapskratta i bussen nångång när Becca skrev nått och killen bredvid mig sov... :/


pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0