asså gud!

Va livrädd förut, seriöst!
Trodde allvarligt att vi hade inbrott & att tjuven va intresserad av muffinsen jag och natta bakat innan..
Okej, men asså.. vi kollade på nån video sen hör jag någon prassla med muffinspapprerna & flytta omkring muffinsen på plåten så jag skriker "hallå?", inget svar.
Sen hör jag det IGEN?!
Så jag ställer mig vid trappan och Natta bara "men amaanda, det va på videon?"
Sen vågar jag inte säga nått, så jag gör nån "demostratin" med händerna som ska säga att "jag går ner".
Så jag går ner & ser att lampan är tänd?! OCH DEN SKÄCKTE VI!?!??!!?!?!?!
Jag blev skiiiiiiit rädd.
Går ner och kollar mot hallen & vet ni vad jag ser?!
ADAM SITTER PÅ TOA MED HALVÖPPEN DÖRR?!
AHAHAHAHAHAH, VILKEN SYN.. JÄVLA UNGE, VAFAN KAN HAN INTE SVARA NÄR MAN SKRIKER FÖR :(?

AHHAA, HEJDÅ.


Kommentarer
Postat av: The Ghost.....

Sa ju att jag skulle komma,mohahahahaha!!!

2011-10-18 @ 18:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0