Gårdagen & idag?

Blev inte Becca igår.
Så vid 8 drog jag ut med Miicha ist, först stack vi till Konsum och köpte halstabeltter till henne, där mötte vi Felix, Manne, Svante, Joel, Basse, Micke, Henk, Totto och Dea tror jag det va?
Sen stack vi hem och bytte skor och drog ut igen, träffade alla dem vid församlingshemmet, mötte Anna och sen drog vi till dem igen.
Joel doppade min mössa i en vattenpöl och Felix satt den på mitt huvud - KUL!
Sen kom Oskar, Martin & Emil.
Satt typ bara och lodade & pratade.
Efter ett tag drog vi heeem..

Vet inte vad som händer idag, men något blirre nog iaf.. ;D


puuuuusss :)

Förlåt för dålig uppdatering btw.. men är typ sjuk?
Eller har svinont i halsen osv, fuck. -.-
Sen lite bloggtorka med,
kommentera något jag kan blooggaaa ooom.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0