Gårdagen.

Känns som om jag bara uppdaterar om gårdagen?
Aja, kanske för att det är höstlov & då blir det så, antar jag.
Jag uppdaterar ju iaf ;)

Iår kom Becca hit, hon fick tillbaka sitt smink osv.
Sen stack vi till Mudden där Oskar, Felix, Manne, Zacke, Totto & Kalle va.
Satt där och snackade ett tag.
Oskars moppe gillar INTE mig, för jag satt på den & blev mega skitig :(
Sen drog vi till försammlingshemmet, vet inte varför vi stack dit men vi hamnade där iaf :s
Öh, ah, Totto , Manne & Kalle stack först, sen Carro & Louice & sen Jessica och Zacke.
Då va det bara jag, Felix, Oskar, Becca och David kvar (David kom senare och drog aldrig så)
Va hemma runt halv 11 , tog cyklen och följde Becca en biiit.

Idag blir det tandläkaren i O-hamn, det suger på ett höstlov.
Speciellt när jag fick reda på att Becca drar till S-tälje hela veckan ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0