HAHAHAHA, dagen va lätt bäst på lääänge!

Okej, blir ett långt inlägg om dagen, men den har varit sjukt rolig!
Först hade vi då vårat egna val och sen So-prov vilket gick bra?
Sen på matrasten kännde jag för att verkligen göra något sjukt roligt!
Så jag ville köra en tävling då man skulle va 3 & 3 , man skulle va fast knytna i benen och sen skulle man tävla till andra sidan skolan.
Men våran klass är liteee tråkigt så det va ingen annan än Becca som ville det , så ist så bad vi Pierre och dem knyta fast oss , höhö!
Vi satt fast med våra vänster fötter i ett rep och höger fötter i ett rep, va fastknytna runt midjan & stog rygg mot rygg.
Sen skulle vi börja gå & DET VA SJUKT SVÅRT!
Trodde jag skulle dö när jag fick framåtvikt och ramlade.. alla 8.or stog och kollade och jag kännde att tårarna rann och mitt ansikte blev illrött - tårarna rann för att jag skrattade så in i helvete!
AHAHA, aja.. det va sjukt många som kom och kollade iaf när vi låg där på golvet och sprattlade.. höhö, men sen kom vi iaf upp när Malin och Pierre fick hjälpa oss uppp...
Aja, så kan det va, nu har jag iaf värkande ben och en uppskrapad armbåge, HEHE!
*bild kommer sen*

Nu funderar jag seriöst på att sova eller kolla på TV, är så satans trött!

godnatt. höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0