Kanooondag!

Dagen har varit awesome! :D
Höhö, började med att jag vaknade TVÅ FUCKING GÅNER av att Becca fick sms och hennes mobil lät som bomber typ.. sen gick vi upp & kollade på film - i skuggan av värmen, förjävla bra film måste jag säga!
Sen dunkade vi muusik & gjorde oss klara.
Stack ut till netto (a) och köpte energidryck & drog till stationen, sen kom Oskar & Martin dit och Zacke & Dea va redan där så vi stack dit.
Sen kom Felix, Svante & nån mer tror jag? Höll inte sån koll på dem, pratade typ bara med oskar! :D
HIHI, vi hade iaf kul & dem är gaoolna.
Men roliga.
Stack hem runt halv 7 och åt tacos.. Nu väntar jag på att mammi & pappi som snart borde kommma hem från London, yey!
Undra om jag fick något från Oxford street *eller inte*, nu kom dem! :DDDD

Pususss!

Skaffade lugg idag förresten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0