LOVE!

Älskar statistiken! ;o
Den har ökat sjuukt mycket dem senaste dagarna bara :D!
Fortsätt så & skicka en kommentar för tusan!

Iaf, igår va jag ute med Micha och Anna - Anna kom lite senare. Vi gick runt i köpingen och pratade om allt möjligt :)
Mycket niice och trevligt. Det va även massa människor ute och mopeder. Hörde mopeder hela tiden från hamnen, stackars dem som bor vid hamnen? Hur orkar dem höra mopeder varje natt....?
Aja, inte mitt problem, har inga utanför mig iaf :D!

Mina föräldrar , ska som ni vet? Åka till London och jag får inte föja med?!?!? Och den helgen dem är borta (säger dock inte vilken.) så ska Becca sova här! :D vi har planerat så sjukt mycket kul!
Höhö, en redig tjejkväll om man säger så.. Ex. hyra film, tjocka oss med sjukt mycket gott, prata galet *höhö* , ha ansiktsmask OSV!
Fett awesome, längtar som attnans!

Men iaf, idag blir det nog att planera lite mer för ska va med henne idag, hon ville även att jag skulle fixa hennes blogg så ah, det blir nog lite sånt.

Bloggar mer seeen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0