MIN NÖT.

Det som man alltid ser fram emot på hela veckan är fredagarna - då det är sovmorgon, en timme är det bara.. men det är fortfarande sovmorgon.
SÅ igår pratade vi om att det va fredag imon (idag) och va typ lättad över att jag fick sova den där timmen extra.. MEN, så nötig som jag är, så glömmde jag såklart?
Så när jag stressade upp vid halv 8 efter att ha snoozat lite mycket, fick jag paniken.
Ringde sedan Becca lite senare och frågade lite saker & sa då att vi började halv 10 -.-
Fuck, åh.. jag som ville SOOVA.

Aja, det va ungefär som den gången Fanny kom till mig vid 7 och undrade om jag inte skulle till skoolan, HÄ-HÄ.


Ikväll blirre sammanslaget med iaf Becca och Oskar, sen vet jag inte vilka det blir mer :s
Har ingen koll, men ah.. kvällen blir nog awesome iaf! :D

Pööööössss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0