naaaaaw.

Heeeey  :D!
Förlåt för dålig uppdatering, men har inget att skriva  + va inte vid datan igår!

IGÅR : Först va jag och Becca på marknaden.. Sen blev vi sjuuukt sugna på pizza, så vi stack till Rhodos och skulle köpa en MEN, för det första.. så va det sjukt mycket folk där - så vi tänkte att vi skulle ta med oss den.
För det andra så fick vi vänta 20 min bara för att vi skulle få beställa den?
Sen när vi hade beställt den, så fick vi vänta yttligare 15 min på den.
Men aja, Anton, Albin och Tobias gjorde oss sällskap, så det funkade lixxom.
Sen stack vi till hamnen och åt där och så.
Sen mötte vi Martin och Olle- Beccas kille och hans kompis.
Gick till ica - hämtade våra cyklar och stack hem till Becca.
Satt mest och snackade drog ut lite senare , stack till Pg, för dem skulle äta.
Vid kvart över 8 så tog dem bussen hem och Becca och jag gick hem till henne.

Typ vid Beccas hem så såg vi Anna och Micha, dem skulle möta Sandra. Så dem "följde" mig hem.
Blev förbannad vid mudden, vi kommer cyklandes.. jag skjutsade Micha och Sandra skjutsade Anna, sen blir det sjukt vingligt så vi typ kör in i varnade. Sandra och Anna stannar medans jag och Micha fortsätter att cykla. Sen stannar vi och väntar på dem andra två..sen när vi börjar cykla och ska svänga in till Netto prakeringen - så kastar folk sten på oss?
Vet vilka det va, men tänker inte skriva det här eftersom att det va FETT omoget -.-
Åh, ballade lite där.

Aja, sen stack vi till Ok typ.. snackade lite och så.. kom in vid 10 elller nått?

Awww :


Naw, jag tog bilden.
SJUKT SÖTA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0