OMFG!

Shiiit vilken rolig "kväll", AHAHAHA!

Becca och jag va vid bibblan först vid 4 typ.. sen skulle vi hem till oss för vi frös som attans. Sen när vi va vid Rhodos typ, så mötte vi Micke, Tobbe och Anton, så vi tvingade dem att va med oss sen.
Så när vi kom till bibblan vid  6 eller nått? Så smsade vi dem, så dem kom då.
Tobbe hittade hårspray, smink och lite volympulver i Beccas väska så dem började direkt att fixa till Mickes hår, sen fick dem försig att måla han i ansiktet med med Beccas smink och när dem va klara såg han seriöst ut som en professor!
Sen gömmde han sig i buskar och skrämmde folk, sjukt kul!
Tog massa bilder men Becca har kameran så kan inte lägga ut dem ;D.
Men dem kommer nog seenare.

Lite senare blir det kanske att dra ut med Becca igen - Om jag får, vilket jag inte tror -.-

Iaf, nu ska jag kolla på "Fångarna på fortet", puss ♥



kommer fler bilder på oss idag eller imon ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0