Yeah!

Satan vilken rolig kväll, har inte haft så roligt på länge alltså :o
Först förljde Becca med mig hem från skolan, vi kollade på film & fixade oss.
Sen stack vi hem till henne, lämnade platttången, stack till Pg och sen sporthallen.
Först va det heeelt dött.
Sen smsade vi Oskar, men det har hänt massa och sen träffade vi honom iaf.
Typ... 10 minuter senare kom Svante och Felix, sen va det ett helg gäng typ ;o
Det va jag, Becca, Mackan, Oskar, Svante, Felix, Julia H, Zacke, Carro, Jessica, Sofie, Mikaela, Stina-Louice, Manne, Micke & sen Joel, Felix, Martin, Henke & Basse till&från.
Becca och jag hängde mest med Mackan..
Vid 9 stack vi till Okq8 för Zacke va tvungen att ha Redbull, AHAHHA.
Sen stack vi tillbaka och hade skitkul!

Kom hem runt halv 2 och är astrött nu :(

Uppdaterar seeeeen.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag var oxå med :o

2011-10-29 @ 20:27:58
URL: http://jjuliahaglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0