Det jag köpte.

Samlade ihop lite modeller på sisådär 2 timmar och detta blev resultatet:




Sen så hittade jag inga fler...







Nädå, men orkade inte ta bild på det, så snodde från hemsidorna ist.
Har dock märkt att allt ser så fult ut!
När dem lägger ut kläderna på hemsidan, ser det ju hemskt ut.
jag menar.. skulle jag beställa kläder på nätet, skulle jag verkligen inte ta dem jeansen som jag har på bilden över.. eftersom att dem ser jätte konsiga ut?! Tycker det ser lite roligt faktiskt...
Lika dant med den svarta skjortan, ser också lite konsig ut..
menmen, det va snyggare irl iaf ;)

Sen har vi modellerna på hm.s hemsida.. shit?
DOCKER eller nått?
Hon med jackan ser normal ut.. men den andra.. tjejen med koftan.
Det är docka va?
Hon ser jättaplastig ut.. tycker jag.
Kolla fingrarna bara!? :s
aja, skitsamma.

Hehe, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0